Пошуковий запит: (<.>A=Люшин М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Люшин М. Розвиток міжнародної співпраці у системі загальної середньої освіти регіону: практичний аспект [Електронний ресурс] / М. Люшин // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 39-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_12 Розглянуто значення партнер-клубу "Європейська освіта" Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (РОІППО) для інноваційного характеру розвитку міжнародної співпраці в системі загальної середньої освіти регіону. Проаналізовано результати діяльності клубу, шляхи міжнародної співпраці, зокрема в розробці інноваційних освітніх проектів. Визначено пріоритетність розробки інноваційних освітніх проектів в управлінському, психолого-педагогічному, соціально-педагогічному, освітньому та інформаційному напрямах. Запропоновано модель діяльності цієї інституції в міжнародному співробітництві керівників ЗНЗ Рівненщини. Названо головних партнерів та форми партнерської взаємодії.Рассмотрено значение партнер-клуба "Европейское образование" Ровенского областного института последипломного педагогического образования (РОИППО) в контексте актуализации инновационного характера развития международного сотрудничества в системе общего среднего образования региона. Проанализированы результаты деятельности клуба, пути международного сотрудничества, в частности разработка инновационных образовательных проектов. Определена приоритетность разработки инновационных образовательных проектов в управленческом, психолого-педагогическом, социально-педагогическом, образовательном и информационном направлениях. Представлена модель деятельности этого института в международном сотрудничестве руководителей общеобразовательных учебных заведений Ровенщины. Названы главные партнеры и формы партнерского взаимодействия.The article in question deals with the innovating aspect of developing international coopeation in the system of regional general secondary education, the role played by the partner club “European Education” of Rivne In-service Teacher Training Institute in this very process.
|
2. |
Люшин М. Понятійна система дослідження проблеми реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії на уроках у 6-7 класах загальноосвітніх шкіл [Електронний ресурс] / М. Люшин // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_3_27 У ході дослідження проблеми ефективної реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії на уроках у VI - VII класах загальноосвітніх шкіл поглиблено основні поняття і терміни, за допомогою яких може бути вирішена зазначена науково-методична проблема. З метою подальшого використання проаналізовані й уточнені основні поняття згруповано в зображену у вигляді схеми понятійну систему дослідження відповідно до їх взаємодії та логічного обсягу. Встановлено, що ключове поняття «методичні засади реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії у VI - VII класах» визначається сукупністю умов, мети, змісту, форм, методів, технологій і засобів, що покладені в основу компетентнісно орієнтованої навчально-методичної діяльності вчителя в курсі історії стародавнього світу та історії середніх віків у VI - VII класах.В ходе исследования проблемы эффективной реализации религиоведческой составляющей содержания всемирной истории на уроках в VI - VII классах общеобразовательных школ углублены основные понятия и термины, с помощью которых может быть решена указанная научно-методическая проблема. С целью дальнейшего использования проанализированные и уточненные основные понятия сгруппированы в изображенную в виде схемы понятийную систему исследования соответственно их взаимодействию и логическому объему. Установлено, что ключевое понятие «методические основы реализации религиоведческой составляющей содержания всемирной истории в VI - VII классах» определяется совокупностью условий, цели, содержания, форм, методов, технологий и средств, которые положены в основу компетентностно ориентированной учебно-методической деятельности учителя в курсе истории древнего мира и истории средних веков.The paper analyzes the basic concepts of the theological component content of world history in the classroom in grades VI - VII schools. All concepts are combined by the author in the conceptual system, it was determined that the methodological basis of the theological content component of world history in grades VI - VII — a set of conditions, objectives, content, forms, methods, techniques and tools that form the basis of competence-oriented teaching methods of teachers in the course of the history of the ancient world and history of the Middle Ages.
|
3. |
Люшин М. Підходи до реалізації релігієзнавчої складової змісту історії середніх віків у радянській школі [Електронний ресурс] / М. Люшин // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 45. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_45_13
|
4. |
Люшин М. Експериментальна перевірка методичних засад реалізації релігієзнавчої складової змісту історисної освіти учнів 6-7 класів на уроках всесвітньої історії [Електронний ресурс] / М. Люшин // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 10. - С. 67-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_10_20
|
5. |
Люшин М. Методичні засади реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії в 6–7-х класах [Електронний ресурс] / М. Люшин // Рідна школа. - 2013. - № 6. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_6_13 Розглянуто проблему методичного забезпечення реалізації релігієзнавчого компонента змісту всесвітньої історії в VI - VII класах на основі сучасних підходів до формування та реалізації оновленого змісту суспільствознавчих предметів в основній школі. Визначено дидактичну, виховну мету та завдання релігієзнавчого компонента у шкільних курсах історії стародавнього світу й історії середніх віків. Виявлено методичні умови освоєння релігієзнавчої складової. Розроблено та науково обгрунтовано методичні засади реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії в VI - VII класах. Експериментально доведено ефективність запропонованої методики для формування предметної історичної компетентності учнів. Розроблено методичний інструментарій щодо впровадження результатів дослідження у педагогічну практику.Проаналізовано методичні засади реалізації релігієзнавчого матеріалу на уроках всесвітньої історії в VI - VII класах. Наведено перелік зазначених методичних засад на основі аналізу навчальних програм, засобів навчання та практики навчання історії. Визначено, що метою реалізації релігієзнавчої складової змісту освіти є формування особистості школяра, який буде готовий використовувати засвоєні релігієзнавчі знання, сформовані вміння та особистісні якості (доброзичливість, толерантність, адаптивність) у подальшому житті: під час спілкування з представниками релігійних, державних, громадських, освітніх та інших організацій у межах конфесійної тематики та у повсякденному спілкуванні.
|
6. |
Люшин М. Методичне забезпечення перебудови освіти на Рівненщині (1990-1999 рр.) [Електронний ресурс] / М. Люшин // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 3. - С. 6-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_3_3
|
7. |
Люшин М. Розвиток управлінської культури як складника ефективного освітнього менеджменту: науково-методичний аспект [Електронний ресурс] / М. Люшин // Нова педагогічна думка. - 2017. - № 2. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2017_2_7
|
8. |
Люшин М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / М. Люшин // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 3. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_3_11
|
9. |
Люшин М. Методична організація вивчення постаті Тараса Боровця (Бульби) в шкільних курсах історії [Електронний ресурс] / М. Люшин // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2018. - Вип. 20(2). - С. 137-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2018_20(2)__29
|
10. |
Люшин М. О. Адміністративна культура як інструмент управління закладом освіти [Електронний ресурс] / М. О. Люшин // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 21(3). - С. 169-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_21(3)__38
|
11. |
Люшин М. О. Електронне портфоліо як форма презентації професійної майстерності працівника закладу освіти [Електронний ресурс] / М. О. Люшин, В. М. Люшина // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2021. - № 1(1). - С. 198-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_1(1)__32
|
12. |
Люшин М. Інструменти формування основ безпеки життєдіяльності в закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / М. Люшин // Нова педагогічна думка. - 2023. - № 2. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2023_2_21
|